استاتوس های خنده دار فیسبوکی
بر و بچ ایرونی
هرچی دلت بخواد

دانلود بازی فلش موتورسواری bikemania دانلود بازی فلش پنالتی دانلود تیتراژ برنامه رسلینگ شو دانلود کلیپ مای بیبی(فوق العاده خنده دار) چندتا جوک واسه باجنبه ها دانلود آهنگ کراوات از رضایا و آرمین 2afm دانلود آهنگ دل دیوونه از امید نوری دانلود آهنگ فوتبال های شبکه سه


استاتوس های خنده دار فیسبوکی

 

عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه ! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست ... یخچاله ما داریم ؟

***

امشب سر به موضوع الکی که حق با من بود با بابام حرفم شد !

بابام هم میخواست معذرت خواهی کنه !

هم غرورش نمیذاشت !

طی یه حرکت انقلابی رفت کولر و روشن کرد !

***

دیروز پنل ماشین ما رو دزدین ساعت ۱۲ همون شب رفتم میدون شوش پنل خودمو ۵۰ هزار تومن خریدم اومدم گذاشتیم سر جاش :|

***

تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد !

برای مثال :

میشه من امشب با دوستام برم بیرون ؟ ( شکل غلط )

من رفتم بیرون ! ( شکل صحیح ) :

***

برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره !

این گنجیشکا بدخواب شن ، صب خواب بمونن !

مام یکم بیشتر بخوابیم :|

***

لامصب هروقت میری رستوران سفارشت رو انتخاب کردی باید ۲ ساعت صبر کنی تا گارسون بیاد !

کافیه ندونی چی میخوای سفارش بدی ، همون ثانیه اول پیداش میشه :|

***

آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه ، آخه مگه سگ دروغ میگه ؟ اصلا مگه سگ حرف هم میزنه ؟

***

خیلی جالبه !

مانیتورمو تمیز کردم !

انگارهمتون رفتید حموم ! :

 

***

رفیقم میخواد بره حج

بهش میگم سوغاتی برامون چی میاری ؟

میگه اگه جریان ول کردن مغازه ها موقع نماز واقعیت داشته باشه

واسه همه تون همه چی میارم ! :lol:

 

***

دختر : بیــــــــــــــــــــــــا دوری کنیم از هم . . .

پسر : نمیتونم . . .

دختر : چرا آخه ؟

پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد . . . :

***

از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی میخرم میخورم !

و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم!

***

یه حالی میده که نگو !

همش که نبایدآدم افسرده شد :lol:

***

کتلت هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده !

***

دنبال نیمه گمشدتون نگردید !

بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه آفریده شدن !

***

یه مزه هایی هم هست که از بچگی زیر دندونِ همه مونده . . .

مثل ته مداد سیاه سوسمار نشان . . .

قبول دارید؟ :lol:

 

***

ادعای شعور اولین حرکت یه بی شعوره . . . !

***

امروز رفتم یه شامپو بخرم دیدم قیمت زده ۱۵۰۰۰ تومن !

با خودم گفتم بیایید با طبیعت آشتی کنیم !

یه صحت برداشتم !

***

هیچوقت یادم نمیره یه بار معلممون یکی رو گرفت مث الاغ زد از کلاس انداخت بیرون !

بعدش پشیمون شد گفت آخه بچه ها شما چرا منو اذیت میکنید که مجبور شم بزنمتون ؟

شما مث بچه ی خودم میمونید ؛ حالا برید اون دوستتون رو که زدمش صدا کنید بیاد تو . . .

آقا پسره اومد تو ، معلمه بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی؟

چرا کاری میکنی که مجبور شم بزنمت ؟ چرا آخه ؟ ها ؟ چرا آخه ؟

یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن ، پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد . . .


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت16:52---17 خرداد 1393
جوک های باحالی بودن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، جوک، ،

نویسنده : احمد تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بر و بچ ایرونی مي باشد.